مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام: مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
حداقل
مديريت بازرسی، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات
 میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی ایلام آماده خدمت به مراجعین

میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی ایلام آماده خدمت به مراجعین

يکشنبه ,07 مرداد 1397
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ، رحمت ابراهیمی مدیر بازرسی وپاسخگویی به شکایات سازمان با اعلام این خبر گفت : میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که تنها نقطه تماس میا...
برگزاری جلسه کار گروه مدیریت عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان

برگزاری جلسه کار گروه مدیریت عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان

دوشنبه ,11 ارديبهشت 1396
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، رحمت ابراهیمی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان با اعلام این خبر گفت:  جلسه کارگروه مدیریت عملکرد سازمان جهاد کشاورزي استان ا...
ارزیابی عملکرد مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان

ارزیابی عملکرد مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان

يکشنبه ,10 ارديبهشت 1396
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ، رحمت ابراهیمی مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان با اعلام این خبر گفت: این مدیریت در سال گذشته با هماهنگی مدیریت ترویج سازمان نسب...
وضعیت ذخیره گندم در استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت

وضعیت ذخیره گندم در استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت

دوشنبه ,04 مرداد 1395
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان : مهندس رحمت ابراهیمی مدیریت بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان در سالجاری نسبت به بررسی و ارزیابی وضعیت انبار، سیلو و نحوه نگهداری و ذخی...
کمیته ارتقاء سلامت اداری در سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل شد

کمیته ارتقاء سلامت اداری در سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل شد

يکشنبه ,03 مرداد 1395
بنا به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان : مهندس رحمت براهیمی  مدیر بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان گفت :  کمیته ارتقاء سلامت اداری با حضور اعضاء اداره بازرسی در...
هفتمین جلسه کمیته ارتقاء سـلامت نظام اداری سازمان جهاد کشاورزی ایلام برگزار شد

هفتمین جلسه کمیته ارتقاء سـلامت نظام اداری سازمان جهاد کشاورزی ایلام برگزار شد

سه شنبه ,20 بهمن 1394
به گزارش روابـط عمومی سازمـان جھاد کشاورزی اسـتان ایلام  : رحمت ابراھیمی مـدیر بازرسـی ، ارزیابی عملکرد وپاسـخگویی به شـکایات سازمان با اعلاـم این خبر گفت : ھفتمین جلسه کمیته ارتقاء سـلامت نظام ا...
ارزیابی عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها صورت گرفت

ارزیابی عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها صورت گرفت

شنبه ,03 مرداد 1394
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان : حسن قیطاسی مشاور رئیس سازمان و مدیربازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با اعلام این خبر گفت : این مدیریت در اجرای ارزیابی عملکرد مدیریت جهاد کش...
سازمان جهاد کشاورزی در ردیف دستگاه های برتر استان قرار گرفت

سازمان جهاد کشاورزی در ردیف دستگاه های برتر استان قرار گرفت

دوشنبه ,29 تير 1394
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان : حسن قیطاسی مشاور رئیس سازمان و مدیربازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت : با توجه به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی ( جشنواره شهید رجایی )...
برگزاری جلسه کمیته ارتقای سلامت نظام اداری سازمان در شهرستان سیروان

برگزاری جلسه کمیته ارتقای سلامت نظام اداری سازمان در شهرستان سیروان

چهارشنبه ,23 ارديبهشت 1394
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان :دومین جلسه کمیته ارتقای سلامت نظام اداری سازمان  با حضور اعضاء محترم کمیته ارتقاء سلامت اداری ، رئیس سازمان تعاون روستایی ، رئیس سازمان نظام مهندسی...
 انتخاب سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان دستگاه برتر استان

انتخاب سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان دستگاه برتر استان

سه شنبه ,08 ارديبهشت 1394
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان : حسن قیطاسی مشاوررئیس سازمان و مدیر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت : همایش هم اندیشی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با حضوراستاندار م...
صفحه 1 از 3اولین   قبلی   [1]  2  3  بعدی   آخرین   

 


 
شرح وظایف :
 
 
 1- اجرای امور مربوط به ارزیابی عملکرد وتهیه گزارشهای لازم از نتایج ارزیابی و ارائه آن به رئیس سازمان و سایر مراجع ذیربط
 
 2- انجام بازرسی های لازم و تهیه گزارشات موردی و ادواری از عملکرد واحدهای سازمان و تجزیه و تحلیل آنها
 
 3- دریافت شکایات حضوری و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان سازمان و بررسی پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و اعلام پاسخ به شاکیان و جمع بندی آنها جهت تهیه گزارش های لازم
 
 4- همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی و بازرسی در چارچوب ضوابط و مقررات
 
 5- بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان براساس مقررات مربوطه منشور حقوق شاکی
 
 
 ما اعتقاد داریم شاکی حق دارد:
 
حفظ حرمت شخصیت و کرامت انسانی خویش را صرف نظر از هر گونه خصوصیت قومی نژادی مذهبی فرهنگی و اقتصادی خویش طلب نماید. شاکی حق دارد: نظریات انتقادی پیشنهادها یا هر مطلبی را که در رابطه با شکایات خویش لازم بداند در محیطی امن و مناسب مطرح نماید. شاکی حق دارد: در چارچوب وظایف قانونی راهنمایی ها و اطلاعات غیر محرمانه مورد درخواست و نیاز خویش را از ما طلب نماید. شاکی حق دارد: در صورت درخواست و در رابطه با شکایت خویش از شرح وظایف این اداره نام و نام خانوادگی و عنوان سازمانی و مسئولیت های کارشناس پرونده مراحل گردش کار و نیز زمان مورد انتظار جهت پیگیری و پاسخگویی به شکایت خویش مطلع گردد. شاکی حق دارد: رعایت عدالت و انصاف راز داری و امانت داری سعه صدر و رفتار نیکو سرعت و دقت عمل دلسوزی و گره گشایی و جدیت پیگیری مستمر و فعال را در انجام وظایف قانونی از ما طلب نماید. شاکی حق دارد : در صورت نیاز نسبت به رسیدگی و پیگیری موضوع خویش ملاقات با مقام مسئول مافوق را طلب نماید. شاکی حق دارد : از امکانات لازم جهت اعلام نقطه نظرات و پیگیری های غیر ضروری خویش از طرق مختلف برخوردار گردد .
 
 
 

 

 

نام و نام خانوادگي: رحمت ابراهیمی

 

سمت : مدیر بازرسی،ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات سازمان

 

ميزان تحصيلات: لیسانس

 

تلفن مستقیم اداره :33366948- 084

 

پست الكترونيك : m.arzyabi@jkoi.ir

 

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

تلفن مستقیم

نمابر

شماره داخلی

پست الکترونیکی

1

رحمت ابراهیمی

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد

33366948

 

356

 

2

کاظم رستم نژاد

معاون

33366948

 

305

 

3

خالد فرجی

مسئول دفتر مدیر

33351003

 

333

 

4

حشمت عزیزی

کارشناس ارزیابی

33351003

 

333

 

5

علیمرد علیمیرزایی

کارشناس مسئول ارزیابی

33351003

 

333

 

شماره تلفن مخابرات سازمان جهت ارتباط با شماره داخلی همکاران: 33338200
کد استان : 084